måndag 28 juni 2010

Värmen

Den tar kål på mig. Skulle städa och packa och fixa nu, men det är så varmt så jag nästan avlider när jag rör på mig. Så här sitter jag. Ska försöka ta tag i att vika tvätten strax. Får göra det under takfläkten så att jag får lite kyla iallafall.

Har packat in i bilen åtmistone. Det som jag inte tar imorgon vill säga. Får plats med en hel del till så jag ska fråga Mike imorgon om jag ska ta något mer med mig.

Sitter och lyssnar på spotify radio. Rätt juste musik som kommer upp idag. Annars brukar jag lyssna på min egen lista som är sådär. Alltid när jag ska leta reda på musik så vet jag inte vad låten eller artisten heter, så det blir bara massa skit som jag tröttnat på för 100 år sedan.

Höll på att ramla uppe på Vurpan idag. Skithalt trappsteg! Skulle se bra ut nu när man ska köra bil så långt. Hade varit så jävla typiskt om jag hade slagit i händerna, eller svanskotan eller stukat foten. Men jag hade tur den här gången. Jävligt bra tur! Hade sönder mitt larm senare istället. Eller, jag lyckades klämma dosan så att det blev värsta sprickan. Jag som varit så försiktig med den för att jag lyckades spräcka den andra. Hm! Trött blir jag på mig själv. TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!!

Men varför ska man vara nöjd med sig själv för? Finns det någon mening med det? Räcker väl att jag är nöjd med min make? Idag får det vara så iallafall.

NU SKA JAG VIKA TVÄTT! I en kvart. Sen ska jag sy klart tvättlapparna så att jag kan dammsuga senare ikväll.

Ciao!

Inga kommentarer: