tisdag 15 juni 2010

Vandra i naturen


Åkte till Rosersberg tidigare idag för att säga hej till fåren och gå en runda i den fina skogen. Gick ganska raskt till en början. Vankade fram i fin fart. Tills jag kom in i skogen. Då började det bli lite jobbigt. Efter 5-10 minuter så hade jag som håll fram på magen. På vänster sida. Inte i midjan som man brukar få. Hittade en bänk som jag tänkte vila lite på, men då kom myggen så jag fortsatte. Och som alltid när jag går omkring i den skogen så känns det som att jag är vilse och aldrig kommer att hitta hem. Men det gjorde jag som tur är till slut!

Här hemma har jag inte gjort så mycket. Fixat Mikes strumpor, diskat, skurit laxen jag köpte igår. Och nu ska jag göra lite smycken. Eller försöka iallafall. Vet inte hur det går när jag inte har någon känsel i fingertopparna. Kan säga att det är lite jobbigt att skriva på datorn när fingrarna inte känner var de hamnar. Får radera ganska mycket, men tillslut så blir det ju bra.

Ciao ciao!

Inga kommentarer: