torsdag 24 juni 2010

Så varmt

Hej och hå vad jag svettas! Det blir så himla varmt i vår lägenhet på somrarna. Har båda balkongdörrarna öppna, takfläkten igång och alla gardiner för fönstren för att hålla värmen ute. Nu har jag i&försig bakat precis också, men det är alltid varmt här uppe ändå.

Har gjort mina första snoddas. Kommer inte ihåg vad vi brukar kalla dem annars, men snoddas står det i bakboken iallafall. Så då får det bli så. Här kommer en bild:



Ganska så nöjd!

Imorgon är det midsommarafton. Ska stå i Smedby och sälja fika och på kvällen ska jag hem till Andersson:arna. Det är alltid trevligt att umgås med dem. De är roliga.

Nu håller jag på att tvätta. Eller tvätten håller på att torka. Det var inte så mycket denna gången vilket var himla skönt. Ska ner om någon timme och hämta upp.
Sen ska jag sega i soffan och lösa soduko. Har köpt en soduko-bok idag.

Här kommer en bild till. Mina svullna fötter. Börjar verkligen bli mycket vatten i dem nu.




Over and out!

Ciao!

Inga kommentarer: