tisdag 8 juni 2010

V.33 idag :)

Jepp, bara 7 veckor kvar tills det är tänkt att han ska komma ut. Vår lilla kille. Jag längtar nästan ihjäl mig. Och så vill jag gärna hoppa fallskärm snart också. Och det kan jag ju inte göra med honom i magen.
Idag har jag tvättat massor med babykläder. MASSOR. Typ en hel tvättkorg. Och sorterat. Nästa gång blir det sängkläder och filtar. Sen nån gång ska jag koka hans två nappar och två nappflaskor.
Fick en rejäl spark på film idag också. Finns på FB att skåda. Han vill ju aldrig vara med på film annars. Ganska blyg kille tror jag. Precis som hans mor var som liten.

På lördag ska jag upp till klubben och sitta i manifestet. Mike ska ju mecka bil hela dagen igen, och det orkar jag inte med. Fick så ont i bäckenet sist. Så jag tänkte "arbeta" lite istället. Nästa helg har vi AN-28:an uppe igen. Men bara över helgen. Så jag tänkte höra mig för lite tips angående två flygplan. Har ju bara suttit en gång, med ett flygplan att hålla reda på. Så vi får se hur det går. Nu ska jag sega i soffan.

Ciao Ciao! (Som jag f.ö. ska äta middag på imorgon med jobbet)

Inga kommentarer: