onsdag 16 juli 2008

Upp i det blå!

Då börjar jag ett nytt kapitel i mitt liv med denna blogg. Idag börjar jag en kurs där jag ska lära mig att hoppa fallskärm. Jag hoppas det kommer att bli en stor del av mitt liv. Så som folkdansen har börjat bli. Det känns så bra just nu. Med mig själv. Håller på att finna mig själv.....
Det är najs :)

Innan jag ska iväg idag så måste jag hinna med några saker:

-Slinga håret.
-Packa.
-Fixa mat för helgen.
-Mata katterna.
-Vattna blommorna.
-Vika ihop tvätten.
-Städa lite grann.

Sen när allt det är klart (om en sisådär fem timmar) så ska jag iväg och hämta första kurskamraten vid station. Sen hämtar vi nästa i Uppsala. Ser fram emot kursen så himla mycket. Har dock inte fått ont i magen av nervositet över att slänga mig handlöst ut ur ett flygplan ännu. Men det kommer, det kommer...!

Hör av mig om några dagar igen, och berättar hur helgen varit.

Hej hopp!!

Inga kommentarer: