måndag 28 juli 2008

Hemma igen...för en stund.

Jahapp. Vad ska man säga om helgen som gått? Den var varm, väldigt varm. Nästan ingen vind. Var lite svårt att styra skärmen tyckte jag. Men fick iallafall till landningen på sista hoppet. Blev den mjukaste ever. Har även fyra godkända hopp till på kursen. Alltså har jag klarat av sju(!) hopp, och har således 17 hopp kvar att klara av. Åker upp på fredag igen. Så jag hinner med ett eller annat hopp innan dagens slut. Och förhoppningsvis blir de godkända även de. :)

Några grabbar är klara med sin AFF utbildning. Fyra om jag inte minns fel. Säkert blev en femte klar idag. Duktigt hoppat av grabbsen!


Like it very much anyway! Nu är det t.om. skönt att sitta vid dörren på väg upp och titta ut! Fantastiskt vilka framsteg jag gör :D


Här kommer en liten inblick i min kurs...ha det!


Inga kommentarer: