måndag 21 juli 2008

Förväntansfull

Nu har det gått en dag sen jag hoppade sist. Lite mer än ett dygn. Jag tänker tillbaka på hoppen som det bästa jag gjort, ever! Jag var inte nöjd med de senaste landningarna, men det är något jag får öva på. Och speciellt inflygningsvarvet. Voine voine. Är lite svårt det där.

Har börjat förbereda mig mentalt inför helgen. Hoppas på att komma vidare till 7:e hoppet, då jag får dra handtaget själv. *iiiih* Lite läskigt. Men samtidigt, då kommer det kännas som att jag gör allt själv. Packar, hoppar ut, drar. Osv...På fredag bär det av iallafall. Efter jobb, och handling av mat. Eller om jag ska skämma bort mig med lite Makkara käk?? Öl blir det iaf :D

Håller på att tvätta nu. Inte så mkt, tyvärr bara två halvfulla maskiner. Men jag behöver de kläderna rena, so what to do liksom??...

Har börjat packa upp också. Och varit hos mamma och hämtat lite hon köpt på båten till mig. Ätit både frukost och lunch där. Så det blir nog ingen middag idag. Isåfall något väldigt litet. Ställde mig på vågen i morse och den visade minus två kilo. Najs. Vill ju att det fortsätter i den riktningen. Så för mycket öl får det inte bli... :)

Uppdaterar later. Ciao!

Inga kommentarer: