tisdag 22 juli 2008

Pirrigt...

Går bara och väntar på fredagen. Verkligen. Tänker inte på annat. Tur att jag inte körde skift på jobbet idag. Blev en rätt soft dag. Lite kök, lite support, lite varumottagning, lite rast. Sen gick jag hem en timme tidigare. Ingen bra försäljning på kvällen direkt.

Så tråkigt att laga mat ibland. Vill inte göra det idag, men jag måste. Och jag har inte så himla mkt mat hemma heller. Kanske blir fiskbullar. Mums!

Fick ganska mycket färg i ansiktet i helgen. Tänkte inte direkt på det när jag var där. Vi var ju ute rätt mycket och gjorde övningar och tittade på andra som hoppade. Och packade fallskärm ute. Jag protesterar inte. Med mina ljusa slingor jag gjorde i onsdags, så passar solbrännan finfint! :)

Nu ska jag kolla lite skit på nätet. Har förmodligen inte hänt mycket sen sist, men måste ju ändå checka. Sen käka. Och duscha. Sen försöka sova tidigt, för det blir upp tidigt imorgon (orkar inte!). Aja....

Ciao!

Inga kommentarer: