torsdag 5 augusti 2010

Jag väntar och väntar

Är inne i vecka 41 nu (40+2). Jag tror att lillen kommer att titta ut nästa vecka på torsdagen. Så en vecka kvar, igen. Nedräkningen har startat.
Man blir ju lite knäpp av att gå över tiden. Jag kommer vara ett psykfall när han väl väljer att titta ut. Jag har ingenting att göra på dagarna. Om jag kommer på vad jag ska göra så hinner jag glömma bort det på 2 minuter och så sitter jag här framför datorn. Idag vet jag iallafall att jag väntar på ett paket, så jag håller mig hemma till ett-tiden. Sen ska jag över och slänga papper och tidningar. Sen ska jag nog ta mig en cykeltur. Cyklade till Coop igår för att köpa bröd och fick sådana sammandragningar, så jag tror att det är bra att gå ut och motionera lite. Då kanske det kommer igång fortare? Önsketänkande...

Gröt till frukost, det är så himla gott! Pasta till lunch, och till middag blir det gårdagens lunch. Gjorde ris med kyckling i matlagningsgrädde och en sån där tomat/basilika grej. Vet inte vad de heter. Men himla gott blev det iallafall.

Ciao!

Inga kommentarer: