fredag 6 augusti 2010

6 to go

Jepp, sex dagar kvar till förlossning, om jag själv får bestämma. Men det får jag väl inte. Brukar ju vara bebisen som bestämmer när han vill ut. Får la se. Ska bli så spännande!

Idag var jag på kinan med Katrin, hon käkade lunch och jag drack en cola. Jag åt frulle 45 minuter tidigare, så jag skippade maten just då. Ska få en badbalja och ett regnskydd till vagnen av henne. Så snällt!

När jag kom hem var jag megasugen på sushi. Väntade en timme till, sen började jag bli jättehungrig. Mår illa om jag blir för hungrig. Så jag tog den lilla röda till U-V och käkade en mellan-sushi till lunch. Det var supergott. Skulle ha kunnat äta två stora, men det blir så himla dyrt! Måste göra egen sushi någon gång. Samla några vänner och göra jääättemycket sushi och bara smaska loss! Jepp, framtidsplanen det.

Ikväll ska jag och Mike gå en promenad runt midgårdsvallen. Han skippade träningen och då tänkte jag att vi kan "träna" tillsammans. Det är faktiskt jätteskönt att vara ute och röra på sig så här på slutet. Orkar faktiskt lite mer än jag tror.

Nu ska jag slappa fram till åtta ikväll.

Ciao!

Inga kommentarer: