tisdag 10 augusti 2010

Hade fel

Eller jag fick inte som jag ville med vattenavgång iallafall. Kanske inte min förlossning startar så. Om den startar överhuvudtaget. Det blir säääkert igångsättning. Bara för att jag vill ha en helt naturlig start. Så jag får veta hur det känns. Så kommer det inte att bli så. Säkert. Typiskt. Men jag satsar fortfarande på torsdag. TORSDAG, lillen. Hör du det?

I natt har det varit riktigt obekvämt. Först kunde jag inte somna, för bröstet kliade så himla mycket så jag var tvungen att göra 15 olika saker för att det skulle sluta. Fick till slut linda in det med massa kräm under för att jag inte skulle kunna klia. Kändes bättre då. Låg i soffan ett tag tills jag kände mig sömnig. Det gick bra. Vid halv två så gick jag och lade mig i sängen igen, och det tog väl en kvart innan jag somnade. Sen har magen haft sitt halva natten. Så jag har vaknat till jätte ofta för att jag haft massa sammandragningar och det varit obekvämt att ligga på sidan till och med. Inte sova på mage, på rygg, eller på sidan. Hur ska man ligga då? Suck!

Nu kokar jag pasta till frulle. Det ska bli gott.

Ciao!

Inga kommentarer: