onsdag 24 september 2008

Tröttis...

Är inte så duktig på att komma upp ur sängen när jag tänkt. Det är så skönt att snooza när man inte måste upp på en gång. Sen att jag somnade om efter att ha snoozat i en timme var ju bara ännu skönare. Nu har jag iallafall varit vaken i en timme drygt. Hade planer på att gå och träna nu på förmiddagen. Men jag måste åka till jobbet halv ett typ. Och då blir det stressigt att hinna göra matlåda och sånt. Har inte ätit frulle än heller. Så jag ska gå och träna imorgon. Kanske ta en simtur. Är ju ledig. Då har jag ju hela dagen på mig. Det är bättre. Sen kommer jobbhelg på det. Fyra öppningar. Blörk. Ser inte fram emot det direkt. Men sen är det nästan dags för Tallin. Nästa torsdag. Ska bli så skönt att komma bort lite. Och helgen efter det får det bli hoppning!!! Vill vill vill! Så kul! Längtar...*drömmer mig bort*...

Nu ska jag fixa frukost. Ciao!

Inga kommentarer: