tisdag 16 september 2008

Hoppa mer i år?

Har inte kunnat hoppa på hur länge som helst nu. Hade värsta planerna när jag började kursen att jag skulle kunna bli klar i år och att jag skulle upp och hoppa nästan varje helg. De helger jag har kunnat efter sommaren har det regnat. Eller så har hoppningen varit ställd av olika orsaker. Skittråkigt tycker jag. Jag är ledig i helgen som kommer och hade planer på att vara upp hela helgen. Men nu har min bil lagt av och jag måste åka till Skåne och köpa mig en ny (det är där de har min bil som jag vill ha). Så jag måste ha koll på vädret och så åker jag upp och hoppar den dagen som det väntas bli bäst väder. Så att jag kanske klarar av något mer hopp. Sen är det bara en enstaka helg som jag kan hoppa innan säsongen är slut. Så jag tänker börja direkt när nästa säsong börjar igen. Och det är i april. Då har jag april-juli på mig att bli klar. Och det borde jag fan klara. Om jag bara ligger i och inte låter någonting annat komma i vägen.

Dansen är död för mig för tillfället. Har inte varit speciellt sugen. Tänker bara på hoppningen.

Nu ska jag ringa och prata med banken. Ciao!

Inga kommentarer: