tisdag 16 september 2008

Nytta?

Kom inte fram till bankkontoret, så jag tog cykeln dit istället. Skönt med lite vardagsmotion. Har iaf gjort det jag ska där. Får se om det blir en ny bil till helgen då. Hoppas!!!!

Cyklade förbi Willys på vägen hem och köpte massa frukt, mjölk och ett paket lätt-korv. Har varit sugen på korv ett tag nu. Vi brukar inte äta det. Vi köpte långa smala korvar för typ två veckor sedan. Men de smakade verkligen bara fett och vatten. Skitäckliga. Så nu köpte jag viktväktarnas korv med endast 3% fett i. Åt dem med snabbmakaroner och senap. Min gotländska senap jag köpte på hantverksmässan i höstas. Den är god :) Får äta upp den till skinkan i jul.

Makaronerna har legat ett tag i skåpet också. Jag har varit förtjust i att köpa 40 sorters pasta innan. Men det blir för mycket som ligger i skåpet och skräpar. Så nu är vi inne i en utrensningsperiod (eller jag iallafall). Så nu har jag kokat de makaroner som fanns kvar. Nu är det bara tre pastasorter som ska bort. Sen ska det bara finnas skruvar, spaghetti, ris, couscous och bulgur på den hyllan.

Nu håller jag på att spela lite. Ska nog gå upp till gymmet sen. Orkar inte vänta på Mike i tre timmar till. Så jag smiter före och tränar :) Måste ju gå, har ingen bil...

Ciao!

Inga kommentarer: