torsdag 23 oktober 2008

Möte och snart helg!

Idag jobbar jag kväll. Ska sola 11,30 och sen simma och basta. Skönt!

Halv två ska jag på möte på jobbet. Sen jobba jobba jobba...

På lördag åker jag till Gryttjom och gör mina sista hopp för säsongen...*snyft*
Ska höra hur det går till om man vill göra några hopp i Västerås under vintern. Annars måste jag göra typ ett JAD-hopp och gå tillbaka ett hopp i utbildningen. Inte för att det är värsta grejen. Men kanske för att hålla igång lite. Ev bli klar väldigt tidigt nästa år...You know.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ett par örhängen kanske? Har ju börjat köpa julklappar och tänkte göra några också.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill se kort på din bil!

det är iskallt här, glenn (minbiljue) vill knappt köra när det är såhär kallt å man börjar klockan fem på morgonen.. herreguuuuuuuuuuud!

PUSS!