onsdag 19 november 2008

Segt...

Jobbar 7 dagar på raken jag. Är inne på dag 5. Så snart är det bara 2 dagar till frihet!!
Ikväll blir det jobb på Fisringen, mitt gamla hem. De andra är på kryssning de...

Håller på för fullt att leta efter "inredning" till SF´s årsfest. Och jag har kommit på vad jag ska gå som. Ska bara utföra det nu. Får la se hur det går. Har en del av outfiten klar åtminstone.

Vet inte vad jag ville egentligen. Kanske visa att jag lever. Mycket att stå i för tillfället. Känner mig liiite stressad. Nu måste jag göra mig klar och åka och leta lite mera...

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gah, måste gå in å kolla :D Jag skulle städa glenn idag, det blev inte så, hahahaha!
Ska åka till bibblan nu å kolla om dom har något som är värt å läsa i det här regnvädret.

Blä jobbar du ihjäl dig, inte bra det! Tarelungtfan. Vi slog dt rekord för två veckor sen, 138 bilar mellan 12-13 göttans ;D

vi kommer hem antingen 25 eller 26 beror lite på och så stannar vi till inanna nyår eller till efter haha.. hem kommer jag iaf :D ska du jobba något då? eller är du free ?
kul med Danmark som vanligt! Hoppas allt går bra med Mike! Åååå att han är snälll mot dig och att allt leker ii liveeettttt :D hahah!

NÄ nu ska jag åka, Dennis kommer och hämtar mig om en timme för då ska han till sjukan å jag ska shopppaaaa ! hahah :D
Massa puss å saknad!

Le kollega sa...

MIIA! De va ju jättelänge sen nu. Träffade ju pojkvännen din mer nyligen än dig. Nej, nu måste vi ses någon gång :) Hur är det annars? KRAM