måndag 20 oktober 2008

Sista hoppdagarna...

Jepp, i helgen är det sista hoppdagarna för i år i Gryttjom. Sen är det bara att vänta ett halvår på att få hoppa igen :(

Jag kommer att sakna det grymt mycket. För nu har det ju börjat bli så roligt och härligt att hoppa.

Hoppas jag blir klar med utbilningen tidigt nästa år (senast april). För då kan jag hoppa hur mycket jag själv vill och alldeles själv om jag vill, heeela sommaren. Det ska bli najs. Ska även bli kul att Mike ska börja också. Hoppas han ser nervös ut inför första hoppet. *mihihi*

Idag är jag ledig. Ska sitta här och slappa lite, kanske spela nu när det inte är några inne. Sen ska jag bege mig till gymmet när det inte är så mycket folk där heller. Fan vad najs det är att vara ledig på en veckodag såhär :)

Blå himmel!

Inga kommentarer: