måndag 11 augusti 2008

Semester

Äntligen semester!! Den började visserligen i fredags efter jobbet, men ändå :)

Var uppe och hoppade i lördags. Fortfarande hopp åtta. Gjorde det två gånger. Första gången var det katastrof! Var bra en sekund efter uthoppet, sen vette faan vad som hände. Ostabil, händer på fel ställen och drog nästan på rygg.
Andra försöket så var det bra i några sekunder. Hela överkroppen var bra och armarna var där de skulle när de skulle. Men så tror jag att mina ben hamnade i turbulensen bakom min kropp och jag började sparka med dem. Det resulterade i att jag tumlade bakåt och när jag drog så såg jag bagen komma ut på vänster sida om mig. Aja, bara att försöka igen. Åker upp onsdag till torsdag igen tror jag. Verkar bli hyfsat väder då...

Idag ska jag leta present till mamma. Och jag ska köpa mig en ny plånka. För den har gått sönder :( Tyckte ju om den så mycket...Så ska jag även köpa nåt att göra ett kort av. Funtar på att äta sushi till lunch. Men det bli om några timmar, för det var inte så länge sen jag åt frukost. Laaata dagaaar! :)

Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men tänk att du vågar hoppa iaf, det tror jag inte att jag skulle...
Allt bra annars?

Anonym sa...

Dessutom glömde jag ju nu att fråga hur länge fröken har semester?

Mia sa...

Semester till den 24:e. Allt är bra här :)