onsdag 6 augusti 2008

Dagarna går

I helgen blev det endast ett hopp på lördagen. Vart skraj på fredagen när jag kom dit. Och det fanns typ ingen jag "kände" som var där. Så det blidde ingen hoppning då. På lördagen kom jag upp ganska fort. Hoppet blev inte godkänt och det var p.g.a. att jag inte var tillräckligt koncentrerad på vad jag skulle göra. Och jag var för snabb och allt blev fel, förutom uthoppet. Men debriefingen kändes jättebra och jag är totalladdad inför nästa hopp! Håller tummarna för på lördag!! :D

Jobba stängning i två dagar och mellanpass på fredag. Vet ni? Sen har jag semester i flera veckor! Ska bli skönt att slippa jobba ett tag.
Nästa vecka har mamma 50-års partaj. Då får jag äntligen träffa min kusin och hennes mamma och lilltjejen! Ska bli så kuuul!

Sen bär det av till Tjeckien och Prag. Dansuppvisningar, och god mat :P

Nu ska jag spejle lite tror jag minsann.

Blå himmel!

Inga kommentarer: